Mini program: Prehrana za boljše počutje skozi menstrualni cikel

ZA VSAKO ŽENSKO, KI ŽELI S SVOJIM MENSTRUALNIM CIKLOM SKLENITI PREMIRJE.

V programu boš izvedela, kako lahko svojo prehrano prilagodiš menstrualnemu ciklu, da boš znižala pojavnost bolečih menstruacij ali PMS.

Mini program je sestavljen iz treh delov, v katerih boš izvedela katera živila se priporočajo uživati in kaj se pravzaprav dogaja s tvojim telesom.

Program je osnovan tako, da si posnetke ogledaš po vrsti.

Vabljena k ogledu.

Trije deli mini programa

Udeleženke mini programa so v anketi v večini opisale svoj menstrualen cikel kot: redne menstruacije, boleče, močne krvavitve, močan PMS in dolgi cikel. 

Nekatere pa so opisale svoj cikel kot kratek, šibke krvavitve, močni lušti, neredne menstruacije, endometrioza, PCOS, vmesne krvavitve in prisotni glavoboli.

Ne glede na vse, ti bo znanje, kako jesti glede na menstrualni cikel, v veliko pomoč. Seveda pa si zapomni, da smo si ženske med seboj različne in ni univerzalne formule za menstrualni cikel. Vedno najprej prisluhni svojemu telesu, šele na to komer koli drugemu!

V spodnjem videu lahko prisluhneš, katera živila se priporočajo zavestno dodajati v folikularni fazi menstrualnega cikla, da boš telo pripravila na lutealno fazo še preden ti bo ta povzročila težave.

Pri urejanju menstrualnega cikla ti naj bosta na prvem mestu spanec in prehrana. 

Sem velika zagovornica, da se s prehrano da zagotoviti vsem potrebam telesa. A včasih kakšnih živil nimamo radi ali pa jih preprosto ne jemo. V takem primeru je dobro nadomeščanje s pomočjo prehranskih dopolnil (klik na slikico te bo preusmeril na izdelek):

OPOMNIK: Nobena sprememba prehrane ne bo takoj pokazala rezultatov. Potrebno je gledati na dolgi rok. Če se boriš z močnimi, bolečimi, kratkimi, dolgimi, šibkimi cikli ali z vmesnimi krvavitvami, se posvetuj s strokovnjakom.

EKSKLUZIVNO

Ko si pregledala moj mini programček, si oglej kaj sem pripravila ekskluzivno zate! Zraven boš tudi našla nov brezplačen pripročnik.

klikni tukaj

Tudi ti po ovulaciji občutiš boleče prsi? Kaj pa nižjo energijo, lušte in kasneje krče?

V današnjem videu ti bom predstavila lutealno fazo (po ovulaciji in pred menstruacijo) in katera živila ti priporočam, da uživaš več.

Močne ali boleče menstruacije, dolgi, kratki cikli in ostale tegodbe ni tako na ‘izi’ odstraniti. Za to je potrebno vsaj 2-3 mesece konsistentnega dela, zavedanje prehrane in ostalih dejavnikov. To se zavedam in prosim, zavedaj se tudi ti. Prehrana je le en temelj zdravega menstrualnega cikla.

Vemo, da so lahko kratki cikli posledica prenizkega estrogena ali progesterona, vemo, da lahko dlje časa čakaš na ovulacijo, če imaš pomanjkanje vitamina D in vemo, da so dolgi cikli posledica večjega hormonskega ravnovesja (več o tem kdaj drugič).

Vabim te k ogledu drugega dela mini programa, kjer ti povem, kako podpreti progesteron in estrogen:

Program, ki ga spremljaš je namenjen temu, da se seznaniš z živili, ki ti lahko pomagajo na pravo pot. A to je šele začetek. Če bi lahko, bi posnela 100 urni brezplačen program, ampak mi čas ne dopušča.

Kot včeraj, ti bom tudi tokrat pripela prehranska dopolnila – prosim, najprej prehrana, potem dopolnila <3

EKSKLUZIVNO

Ko si pregledala moj mini programček, si oglej kaj sem pripravila ekskluzivno zate! Zraven boš tudi našla nov brezplačen pripročnik.

klikni tukaj

Upam, da si se do te točke že veliko naučila. Če pa ne, je tudi utrjevanje znanja vedno dobrodošlo 🙂

Danes bova govorili o menstruaciji. Torej o tistem delu menstrualnega cikla, za katerega marsikatera ženska misli, da je vrhunec. A ni. Vrhunec je ovulacija, brez katere menstruacije ne bi bilo.

V vsakem menstrualnem ciklu, v katerem se boš znašla, bo odločilno vse, kar boš delala do tega trenutka – do menstruacije. Zakaj? Ker, če boš svoj menstrualni cikel pravilno navigirala cel mesec, bodo težave z menstruacijo in bolečinami znantno redkejše in šibkejše (v primerih, kot so endometrioza, miomi, polipi itd, je rahlo kompleksnejše. Za to je potrebna detaljna in globlja individualna obravnava).

Kljub vsemu je pomembno na kak način telesu pomagamo tudi čez menstrualno krvavitev (iz česa je sestavljena, izveš v videu). Vsaka faza cikla podpira naslednjo fazo. Tako je pomembno podpreti tudi čas med menstruacijo, da s tem podpremo folikularno fazo menstrualnega cikla.

Zakaj pride do krčev? Kaj pa tekoče blato prvih nekaj dni?
Zaradi hormonom podobnim snovem, ki jih imenujmo prostogladini. Ti nam bodo nagajali vsakič, ko ne bomo podprle črevesja s pravilno prehrano.

Zakaj pride do bolečih prsi?
Zaradi slabe detoksifikacije estrogenov. Tukaj je lahko problem v jetrih, črevesju ali pa v detoksifikacijskih poteh.

Pri krčih, močnih/šibkih krvavitvah, bolečih prsi, PMS-ju, izostanku menstruacije ali pri krvavitvah med ciklom, se vedno moramo vprašati ‘‘zakaj?’’‘‘kaj je pravi razlog?’’ in ‘‘kje so korenine oziroma izvor?’’.

Žal odgovore na ta vprašanja ne boš dobila na nobenem izobraževanju ali programu. To pa zato, ker ima vsaka ženska svoj ‘‘zakaj’’!

Upam pa, da sem ti podala dovolj orodij, ki ti bodo pomagala na poti iskanja ‘‘zakaj’’-ja.

In, saj že poznaš igro – najprej prehrana, šele nato prehranska dopolnila:

EKSKLUZIVNO

Ko pregledaš moj mini programček, si oglej, kaj sem še pripravila ekskluzivno zate! Zraven boš tudi našla nov brezplačen priročnik Svoboda od PMS.

klikni tukaj

Mnenja

Zanimivo in poučno! Že komaj čakam kaj novega. Hvala, da svoje znanje delite z nami in da se tudi mi, ki smo že stari preko 30, kaj novega naučimo. 🙂

Hojla, Anja! Hotela sem ti dati povratno informacijo. Program je bil čudovit 🙂 Take super osnove. 🙂

Res sem vesela, da sm našla tvoj profil in morm pohvalit za tako dobre izčrpne objave. res vsa čast. Hvala iz srca za vse info <3

S prehransko svobodo do zdravega in postavnega telesa. Zavedanje + zdrava prehrana. 

BODI ZAVEDNA Z BELEŽNICO ZA SLEDENJE SVOJIH MISLI O PREHRANI SKOZI CIKEL