Podatki o podjetju
A.K. coaching, svetovanje in ozaveščanje o zdravju
Anja Kikl s. p.
Železnikova ulica 18
2000 Maribor
Slovenija
DŠ: 13089943
Telefon: 069 778 208
E-poštni naslov: anja@anjakikl.si
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Varovanje osebnih podatkov
Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj (Politika varstva osebnih podatkov).
Dostopnost informacij
A.K. coaching – Anja Kikl s. p. se zavezuje, da bodo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med A.K. coaching in kupcem je v spletni trgovini A.K. coaching sklenjena v trenutku, ko A.K. coaching kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za A.K. coaching, kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku A.K. coaching in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Rok dostave
V primeru naročila virtualnega e-izdelka, le-tega prejmete v roku nekaj ur po prejetju vašega nakazila. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila in v svoj uporabniški račun na www.anjakikl.si.
Načini plačila
Spletna trgovina A.K. coaching omogoča naslednje načine plačila:
- s Paypalom na račun podjetja,
- direktno na račun podjetja,
- na račun podjetja preko vašega TRR.
V primeru naročila virtualnega e-izdelka oz. e-izdelkov se strošek dostave ne obračuna.
Izdaja računa
A.K. coaching po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Postopek nakupa
- Izbira izdelka: Na spletni strani www.ananda-trgovina.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico.”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem. ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup.” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
- Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.anjakikl.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi.”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
- Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
- Način plačila: PayPal, TRR
- Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
- Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo.”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”
Postopek obveščanja o nakupu
- Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
- A.K. coaching lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
- Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
- Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (anja@anjakikl.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.
- Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen, če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
- Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Varnost
A.K. coaching uporabljajo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Komunikacija
A.K. coaching bodo z uporabnikom stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bodo A.K. coaching izrecno spoštovali.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina A.K. coaching in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
A.K. coaching se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da A.K. coaching včasih ne uspejo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bodo A.K. coaching kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Pritožbe in spori
A.K. coaching spoštujejo veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. A.K. coaching se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova anja@anjakikl.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. A.K. coaching bodo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
A.K. coaching se zavedajo, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si A.K. coaching prizadevajo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. A.K. coaching, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.